Home ::  FAQ :: Szukaj :: Użytkownicy :: Grupy



Poprzedni temat «» Następny temat
Jak skofigurować terminal
Autor Wiadomość
Wojtek 

Pomógł: 7 razy
Posty: 90
Wysłany: 2015-12-17, 15:06   

Trzeba jeszcze przekierować port publiczny 12345 TCP na routerze by paczki z zewnątrz docierały do komputera z nasłuchem.
 
 
djzaq 

Posty: 3
Wysłany: 2015-12-17, 15:43   

Zgadza się ?
 
 
Wojtek 

Pomógł: 7 razy
Posty: 90
Wysłany: 2015-12-17, 16:06   

Niestety nie. W tym miejscu nie można podać adresu komputera z nasłuchem w sieci lokalnej. Chodzi o opcję wyżej: "Serwery wirtualne"
 
 
djzaq 

Posty: 3
Wysłany: 2015-12-17, 16:35   

i nadal nie mogę się połączyć
 
 
Wojtek 

Pomógł: 7 razy
Posty: 90
Wysłany: 2015-12-18, 12:26   

Teraz od strony routera wygląda to dobrze. To może oznaczać, że na serwerze działa zapora, która blokuje ruch. W zaawansowanych ustawieniach zapory (polecenie uruchom: wf.msc) w regułach przychodzących trzeba dodać port 12345. Oto dwie najważniejsze zakładki:

Trzeba też przepuścić programy SBTRAY.EXE oraz KSIEGAW.EXE. To można już zrobć w prostych ustawieniach zapory.
 
 
Bogdan00 

Posty: 32
Wysłany: 2017-01-18, 21:28   Witam - nie chcę zakładać nowego tematu.

Wyczytałem, że terminal na Windows 7 działa, ale jak? Do grudnia miałem rozwiązanie takie, że Terminal na Win7 uruchamiał się w postaci czarnego okna, na którym nie było żadnych oznak życia, na WinXp działało ok i dlatego miałem wirtualną "maszynę". Teraz po instalacji nowej (5.2.2429.8393) wersji Small-a i nowych Nasłuchów i Terminali (3.0 i 3.1) mam już problem także pod WinXp, tyle że w tym przypadku na końcu wyskakuje komunikta: NIE OTRZYMANO KOMENDY POŁĄCZENIA. Na serwerze w ikonie Nasłuchu pojawia się cyferka 1, czyli połączenie jest, w Menedżerze zadań też jest proces ksiegaw.exe czyli pozostaje tylko pytanie dlaczego na Terminalu nic się nie dzieje? Pod Win7 jest identycznie, ale jest całe okno czarne, bez komunikatów.
Pozdrawiam
 
 
zbyros 

Posty: 12
Wysłany: 2017-11-28, 14:50   zrywanie połączenia

przeczytałem ten temat ponieważ mam problem z pracą terminalową. ( najnowsza wersja terminala i serwera, dostawca internetu UPC ) A mianowicie zrywa mi połączenie po kilku lub kilknastu minutach prawidłowego połączenia - samoistnie ???
Komputery z WIN 7 terminal i server .
Sprawdzałem wszystko i poustawiałem w zaawansowanych ustawieniach Win7 - zapora w/g postu powyżej i nic to nie dało. Zrywa połączenie i kiedy wczytuję np fakturę i dzieje się to przy jej końcu to czuję się delikatnie mówiąc niefajnie.
Dodam że przy starszej wersji terminala mogłem być połączony zdalnie i całą dobę i nic się nie działo.
Czy jest jakieś rozwiązanie tego problemu ???
 
 
piotrek 
Administrator
programista


Pomógł: 77 razy
Posty: 1894
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2017-12-07, 13:46   Re: zrywanie połączenia

zbyros napisał/a:
przeczytałem ten temat ponieważ mam problem z pracą terminalową. ( najnowsza wersja terminala i serwera, dostawca internetu UPC ) A mianowicie zrywa mi połączenie po kilku lub kilknastu minutach prawidłowego połączenia - samoistnie ???
Komputery z WIN 7 terminal i server .
Sprawdzałem wszystko i poustawiałem w zaawansowanych ustawieniach Win7 - zapora w/g postu powyżej i nic to nie dało. Zrywa połączenie i kiedy wczytuję np fakturę i dzieje się to przy jej końcu to czuję się delikatnie mówiąc niefajnie.
Dodam że przy starszej wersji terminala mogłem być połączony zdalnie i całą dobę i nic się nie działo.
Czy jest jakieś rozwiązanie tego problemu ???

Proszę sprawdzić, czy taki sam problem będzie po wyłączeniu szyfrowania. Nie powinno być różnicy między starym a nowym, raczej zakładałbym uszkodzenie jakiegoś kabla, które robi chwilowe przerwy w pracy sieci.
_________________
Szkolenia dla użytkowników Small Business i Bistro
 
 
 
ted 

Pomógł: 24 razy
Posty: 568
Wysłany: 2018-02-06, 21:01   

mam problem z konfiguracją terminala. A w zasadzie z jego udostępnieniem przez internet
Windowsy 7 terminal nasłuch a win 10 klient.
W sieci lokalnej działa . W sieci prywatnej typu Hamachi też działa.
Nie mogę go uruchomić przez internet "" Przekroczony czas na oczekiwanie""
Na routerze mam przekierowany port(12345) na komputer z SB4. Mam na nim wpisane ip 192.168.1.55
Wyłaczyłem nawet zaporę całkowicie. Nie ma programu antywirusowego
W regułach przychodzących jest zezwolenie na terminal, nawet dopisałem na uruchomienie księgaw.exe
Są to najnowsze wersje programu pobrane ze strony symplex.eu
Może ktoś podpowie gdzie szukać przyczyny
 
 
piotrek 
Administrator
programista


Pomógł: 77 razy
Posty: 1894
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2018-02-16, 15:23   

Chyba będzie potrzebny "telefon do przyjaciela" czyli z p. Wojtkiem.
_________________
Szkolenia dla użytkowników Small Business i Bistro
 
 
 
bartula 

Posty: 49
Wysłany: 2019-12-27, 19:56   

Za choler€ nie wiem skąd pobrać server i klienta do pracy w terminalu. Mogę prosić o link?
 
 
pitos 

Posty: 46
Wysłany: 2019-12-29, 15:54   

http://symplex.pl/aktterm/
 
 
 
bartula 

Posty: 49
Wysłany: 2019-12-29, 20:21   

Dziękuję.
 
 
Grzeplay 

Posty: 8
Wysłany: 2021-01-13, 10:44   

mozna gdzies jeszcze znalezc te poradniki ? podane linki juz nie działają
 
 
ted 

Pomógł: 24 razy
Posty: 568
Wysłany: 2021-01-13, 16:35   

link działa ;-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group